Tabara ASCOR de la Valea Plopului in imagini…si nu numai!

În duhul unităţii şi al comuniunii între filialele ASCOR, tineri din nenumărate colturi ale ţării, precum Timişoara, Braşov, Bucureşti, Ploieşti, Slatina, Bacău, Alba Iulia, Chisinau, Iasi am luat parte la tabăra de la Valea Plopului organizată în perioada 12- 25 iulie 2010.
Dorinţa de a ne cunoaşte mai bine şi de a fi împreună s-a concretizat prin participarea la activităţile de muncă din timpul zilei, prin timpul petrecut alături de copii şi prin rugăciunea de fiecare zi. Nu au lipsit din program nici manifestările culturale care ne-au adunat în fiecare seară în jurul focului de tabără, unde am cântat şi am dansat, dar şi minunatul spectacol realizat împreună cu actorul Florin Nan, la care i-am avut alături pe copii.
De mare folos duhovnicesc ne-a fost partciparea la rugăciune împreună cu cei doi preoţi din sat şi cu părintele Nicolaie Tănase, ale cărui cuvinte de învăţătură ne-au făcut să medităm adânc asupra tainelor vieţii duhovniceşti.
Zilele s-au scurs uşor, iar comuniunea în serile de rugăciune, dimineţile cu Sfânta Liturghie la bisericuţa din lemn, timpul petrecut cu copiii si munca de zi cu zi au făcut din cele două săptămâni un eveniment al bucuriei şi al împlinirii duhovniceşti pe care, toţi o căutam.

4 gânduri despre „Tabara ASCOR de la Valea Plopului in imagini…si nu numai!

  1. eugen-ionut 28 Iulie 2010 la 20:30 Reply

    Felicitari pentru postare! Va multumesc pentru bucuria pe care mi-ati facut-o postand acest material. Desi mi-as fi dorit sa ajung si eu la Valea Plopului in aceasta tabara,nu am putut.

    Bunul Dumnezeu sa va ajute sa realizati cat mai multe actiuni in toata Prahova!

    Doamne ajuta!

  2. Alina 30 Iulie 2010 la 21:26 Reply

    Foarte frumos!

  3. Florin Nan 5 August 2010 la 13:25 Reply

    Superb!
    O buna prietena de-am mea, romanca din America, mi-a marturisit ca la sfarsitul filmuletului avea lacrimi de emotie in ochi.
    Va multumesc!
    Doamne ajuta!

  4. ascorploiesti 5 August 2010 la 13:35 Reply

    Si noi va multumim din suflet pentru tot!;)

Lasă un răspuns

