La colindat

Iarna aceasta, am vestit Sărbătoarea Nașterii Domnului Iisus Hristos la Penitenciarul de femei de la Târgșor, Penitenciarul de bărbați din Ploiești, la Spitalul Județean și la Spitalul de copii „Petrolul”, din orașul nostru. Ne-am bucurat că am putut aduce o rază de lumină în sufletele celor care sunt privați de libertate sau sunt suferinzi și care, uitând pentru un moment starea în care se aflau, ni s-au alăturat în cântări. Dar, câștigul a fost și al nostru, pentru că orice faptă pe care o săvârșim lucrează în noi și, cu atât mai mult, sentimentele frumoase de recunoștință și comuniune se răsfrâng în cei care dăruiesc.

Apogeul perioadei de colindat l-am atins în Ajun, când părintele Anton împreună cu familia sa ne-au primit cu multă dragoste în casa lor, unde ne-am reunit în număr mare – inclusiv membrii vechi care au deja familii și ne-am delectat cu tot soiul de delicatese, pregătite cu măiestrie de către doamna preoteasă.

Însă, la părinte acasă a fost doar încălzirea vocilor, pentru că, apoi, am mers să-i colindăm pe oamenii care ne-au ajutat, pe oamenii care sunt în suferință, precum și pe părintele protopop, răspândind cu o intensitate și mai mare bucuria Nașterii Domnului.

Este greu de cuprins în vorbe ce am simțit în acea seară, când târziu, în noapte, cântam, din toată inima, “Astăzi s-a născut Hristos”, dar și alte colinde. Totuși, Domnul ne-a dăruit fulgi de nea strălucitori, arătând că vede sufletele noastre și că ne ocrotește în negura nopții.

Am simțit din nou că ASCOR este mai mult decât o asociație, este o FAMILIE, dar mai mult, am simțit că suntem CREȘTINI.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

